Lewat Period 6 Hari

Result nya x kuar apa2 pon. Anda tidak perlu menunggu sehingga anda terlepas hari anda dijangka. Ogos 31, 2021 9:13 pm. Based on regulations, it will be for a.

lewat period 6 hari
Lewat Period 6 Hari Rumah Tahanan Negara Kelas IIB Magetan Selamat

lewat period 6 hari. Period anda juga sudah miss beberapa hari. Period lambat 6 hari saya dah lewat period 6 hari first ti upt hilang selepas sehari positif sy dah 2 hari lewat period related : If negative juga, perlu buat apa ya? Period lewat saja, i’m pregnant! Ogos 31, 2021 9:13 pm. Bila check upt 1 line sahaja.

If Negative Juga, Perlu Buat Apa Ya?


Kita sedia maklum yang stress ni boleh jadi penyebab kepada sakit kepala, berat badan. Eh b, saya tak period ni. First time xdtg period dan lewat mcm nie.

Period Lewat Saja, I’m Pregnant!


Saya berumur 38tahun dan mempunyai 3 org anak.bulan lepas saya datang period 13/10/20.biasa. Dah beli upt dari yg murah sampailah yang mahal clear blue digital tu. 6 hari lewat period, upt negative.

Rasanya Dah 8 Kali Cek Upt.


Sebabnya, memang period saya jenis teratur setiap bulan tanpa gagal hehe. Saya dah lewat period 6 hari. Sebenarnya, ada beberapa sebab kenapa upt negatif tapi tidak haid.

Hi Semua, Saya Pun Dah Delay Period Hari Ini Genap 3 Bulan 1 Minggu.


So, bila tiba hari yang sepatutnya iday datang bulan, tak jugak datang. Period lambat 6 hari saya dah lewat period 6 hari first ti upt hilang selepas sehari positif sy dah 2 hari lewat period related : Saya dah lewat period 6 hari.

Plan To Check, 14 Hari Lewat.


Period anda juga sudah miss beberapa hari. Hari ni dah masuk 12 hari lewat. Period lewat 6 hari dari tarikh last period bulan lepas.

Popular Posts

Wisma Hong Leong Address